1071 Kongre Merkezi, Belediye Binası Oluyor
05.12.2019
Aygün, Cumhurbaşkanına Çenesuyu'nu Anlattı
05.12.2019
Derince Meclisi’nin Özel Konukları
04.12.2019
Anasayfa > Haberler > Kurban Pazarına Ücretsiz Servis
Kurban Pazarına Ücretsiz Servis
Derince'de Kadırga Mesire Alanı'nda kurulan kurban pazarına vatandaşların daha rahat ulaşması için Derince Belediyesi tarafından ücretsiz servis uygulaması başlatıldı

Kurban Bayramı öncesi ülke genelinde son hazırlıklar yapılırken Derince Kurban Pazarı’nda yoğunluk söz konusu. Bayram öncesi kurban satış alanına gitmek ve kurban almak isteyen vatandaşların talebi üzerine Derince Belediyesi tarafından bölgeye ulaşımda kolaylık sağlayacak ücretsiz servis uygulaması başlatıldı. Kadırga Mesire Alanı’nda kurulu olan Kurban Pazar Alanı’na gitmek isteyen vatandaşlar için perşembe, cuma ve cumartesi günleri Kent Meydanı’ndan günde iki kez servis kaldırılacak. Sabah 09.00’da Kent Meydanı’ndan kalkacak servis, 10.30’da Kurban Pazarı’ndan geri dönecek. Akşam saat 17.30’da Derince Kent Meydanı’ndan hareket edecek ücretsiz servise binecek vatandaşlar ise 19.00 itibariyle Kurban Pazarı’ndan ayrılacaklar.  

 

Hareket Saatleri:

Derince Kent Meydanı (Gidiş):  09.00

Kurban Pazarı Alanı (Dönüş) : 10.30

 

Derince Kent Meydanı (Gidiş):  17.30

Kurban Pazarı Alanı (Dönüş) : 19.00



   
Tweetle Facebookta Paylas
 
 
BAŞKAN DERİNCE KURUMSAL BİLGİ HİZMETLERİ PROJELER E-BELEDİYE İLETİŞİM
Özgeçmiş
Başkanın Mesajı
Başkana Mesaj
Muhtarlarımız
Tarihi
Nüfus
Vizyon
Misyon
Komisyonlar
Yönetim Şeması
Belediye Encümeni
Başkan Yardımcıları
Müdürlükler
Bilgi Edinme
Kent Rehberi
Başvuru Takip
Online Ödeme
Duyurular
Online İmar Durumu
Online Harita

 

Yerel Yönetimde şeffaflığın sağlanması, bireylerin yönetime ortak olması, Belediye – Vatandaş kaynaşmasının gerçekleşmesi için yöneten ve yönetilen arasındaki engelleri ortadan kaldırarak, siz vatandaşlarımızın sorunlarının en kolay şekilde yetkililere ulaştırılması, böylece sorunların çözümlenmesini hedefleyen yep yeni bir projeyi hayata geçirdik.

 

ÇÖZÜM MASASI Nasıl İşliyor?

 

Çözüm Masasının işleyişinde tüm iletişim araçları etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Belediye hizmet binamızda oluşturulan Çözüm Masası aracılığı ile halkımızın müracaatları şu şekilde alınmaktadır;

 

Kişisel Başvuru;

 

Belediyemize şahsen gelerek müracaat eden vatandaşlarımız Çözüm Masası uzmanları tarafından karşılanmaktadır. Kişinin kişisel bilgileri ve müracaatın özeti sisteme kaydediliyor. Kaydedilen bu bilgi müracaat konusuna göre ilgili Belediye birimi tarafından görülüyor. İlgili birimin verdiği cevap sistemden de takip edilerek size müracaatınızın cevabı iletiliyor.

 

Telefon Aracılığı ile Başvuru;

 

239 44 66 numaralı telefonumuz mesai saatleri içerisinde aranabilmektedir. Arayan vatandaşlarımız  uzmanlarımız tarafından cevaplandırılmakta ve aynı şekilde sisteme kaydedilerek ilgili birimden cevap alınıp müracaat sahibine dönülmektedir.

 

İnternet Aracılığı ile Başvuru;

 

İnternet kullanıcıları müracaatını sisteme kaydedebilmekte ve sisteme kaydedilen bu müracaatlar Çözüm Masası ekibimiz tarafından takip edilerek çözüme kavuşturulmaktadır.

 

 Şikayet ve İstekleriniz İçin  

 

Çözüm Masası vatandaşlarımızın yönetime katılması ve yönetimi destekleyebilmesi için bilgi ve belgelere ulaşmasını kolaylaştırmakla birlikte vatandaşlarımızın bilgiye ulaşım haklarını kullanmasını da sağlamaktadır.

 

 Önceki Başvurularınız Takip Etmek İçin

">Çözüm Masası
Derince Kurumlar