Başkan Aygün Şampiyonu Kutladı
24.01.2020
Cuma Buluşmaları Devam Ediyor
24.01.2020
Gençlik Merkezi’nde Hummalı Çalışmalar
23.01.2020
Anasayfa > Haberler > Meclis'te 7 Madde Görüşüldü
Meclis'te 7 Madde Görüşüldü
Derince Belediye Meclisi Ekim ayı olağan toplantısında yer alan yedi gündem maddesi görüşülerek, karara bağlandı

 
Başkan Aygün Yönetiminde

Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün’ün yönettiği Ekim ayı meclisinde katiplikleri Ayşe Şiranün ve Halime Gökdemir yaptı. 7 maddenin görüşüldüğü meclis toplantısında sırasıyla gündeme alınan Eğitim Kültür ve Gençlik Spor Komisyonu’ndan gelen süre uzatımı ve kültür ocağı ile ilgili yazılar oy birliği ile kabul edildi. Plan ve Bütçe Komisyonu’ndan gelen Merkez Otopark’tan engelli bireylerin ücretsiz yararlanması maddesi ile İnsan Kaynakları Müdürlüğü’nün sözleşme yetkisi ile ilgili yazılar da oy birliği ile kabul edildi.

 

 

Bir Sonraki Meclis 25 Ekim’de

Mali Hizmetler Müdürlüğü’nün 2020-2024 Dönemi Stratejik Planı ile ilgili yazısının da görüşülerek kabul edildiği Meclis’te gündeme alınan 2020 Mali Yılı Performans Programı ve Bütçe Tasarısı ise Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edildi. Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’nden gelen tahsis ile ilgili yazının da gündeme alındığı Meclis’te Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından kurulacak olan Seyahat Kartları Ofisi’ne 1071 Anadolu Kültür Merkezi’nde yer tahsisi yapılmasına oy birliğiyle karar verildi. Derince Belediye Meclisi’nin bir sonraki ara toplantı tarihi ise 25 Ekim Cuma günü saat 17.00 olarak belirlendi.



   
Tweetle Facebookta Paylas
 
 
BAŞKAN DERİNCE KURUMSAL BİLGİ HİZMETLERİ PROJELER E-BELEDİYE İLETİŞİM
Özgeçmiş
Başkanın Mesajı
Başkana Mesaj
Muhtarlarımız
Tarihi
Nüfus
Vizyon
Misyon
Komisyonlar
Yönetim Şeması
Belediye Encümeni
Başkan Yardımcıları
Müdürlükler
Bilgi Edinme
Kent Rehberi
Başvuru Takip
Online Ödeme
Duyurular
Online İmar Durumu
Online Harita

 

Yerel Yönetimde şeffaflığın sağlanması, bireylerin yönetime ortak olması, Belediye – Vatandaş kaynaşmasının gerçekleşmesi için yöneten ve yönetilen arasındaki engelleri ortadan kaldırarak, siz vatandaşlarımızın sorunlarının en kolay şekilde yetkililere ulaştırılması, böylece sorunların çözümlenmesini hedefleyen yep yeni bir projeyi hayata geçirdik.

 

ÇÖZÜM MASASI Nasıl İşliyor?

 

Çözüm Masasının işleyişinde tüm iletişim araçları etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Belediye hizmet binamızda oluşturulan Çözüm Masası aracılığı ile halkımızın müracaatları şu şekilde alınmaktadır;

 

Kişisel Başvuru;

 

Belediyemize şahsen gelerek müracaat eden vatandaşlarımız Çözüm Masası uzmanları tarafından karşılanmaktadır. Kişinin kişisel bilgileri ve müracaatın özeti sisteme kaydediliyor. Kaydedilen bu bilgi müracaat konusuna göre ilgili Belediye birimi tarafından görülüyor. İlgili birimin verdiği cevap sistemden de takip edilerek size müracaatınızın cevabı iletiliyor.

 

Telefon Aracılığı ile Başvuru;

 

239 44 66 numaralı telefonumuz mesai saatleri içerisinde aranabilmektedir. Arayan vatandaşlarımız  uzmanlarımız tarafından cevaplandırılmakta ve aynı şekilde sisteme kaydedilerek ilgili birimden cevap alınıp müracaat sahibine dönülmektedir.

 

İnternet Aracılığı ile Başvuru;

 

İnternet kullanıcıları müracaatını sisteme kaydedebilmekte ve sisteme kaydedilen bu müracaatlar Çözüm Masası ekibimiz tarafından takip edilerek çözüme kavuşturulmaktadır.

 

 Şikayet ve İstekleriniz İçin  

 

Çözüm Masası vatandaşlarımızın yönetime katılması ve yönetimi destekleyebilmesi için bilgi ve belgelere ulaşmasını kolaylaştırmakla birlikte vatandaşlarımızın bilgiye ulaşım haklarını kullanmasını da sağlamaktadır.

 

 Önceki Başvurularınız Takip Etmek İçin

">Çözüm Masası
Derince Kurumlar