Muhtarlarımız Çözüm Ortağımız
25.02.2020
Başkan Aygün, Projelerini Paylaşıyor
25.02.2020
Basketbolda Kupalar Başkan Aygün’den
24.02.2020
Anasayfa > Haberler > Derince Meclisi’nde İki Madde Görüşüldü
Derince Meclisi’nde İki Madde Görüşüldü
Derince Belediyesi Şubat ayı Olağan Meclis Toplantısı'nda görüşülen iki gündem maddesi, oy birliği ile karara bağlandı

 
Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün’ün yönettiği Şubat ayı meclis toplantısında katiplikleri Halime Gökdemir ve Ayşe Şiranün yaptı. Bir önceki meclis kararlarının özetlerinin görüşülmesiyle başlanan meclis toplantısında iki gündem maddesi yer aldı. İmar Komisyonu’ndan gelen komisyon raporu ve Zabıta Müdürlüğü’nden gelen yazıların görüşüldüğü toplantıda her iki madde de oy birliği ile karara bağlandı. Derince Belediye Meclisi’nin bir sonraki toplantı tarihi ise 3 Mart Salı günü saat 17.00 olarak belirlendi.


   
Tweetle Facebookta Paylas
 
 
BAŞKAN DERİNCE KURUMSAL BİLGİ HİZMETLERİ PROJELER E-BELEDİYE İLETİŞİM
Özgeçmiş
Başkanın Mesajı
Başkana Mesaj
Muhtarlarımız
Tarihi
Nüfus
Vizyon
Misyon
Komisyonlar
Yönetim Şeması
Belediye Encümeni
Başkan Yardımcıları
Müdürlükler
Bilgi Edinme
Kent Rehberi
Başvuru Takip
Online Ödeme
Duyurular
Online İmar Durumu
Online Harita

 

Yerel Yönetimde şeffaflığın sağlanması, bireylerin yönetime ortak olması, Belediye – Vatandaş kaynaşmasının gerçekleşmesi için yöneten ve yönetilen arasındaki engelleri ortadan kaldırarak, siz vatandaşlarımızın sorunlarının en kolay şekilde yetkililere ulaştırılması, böylece sorunların çözümlenmesini hedefleyen yep yeni bir projeyi hayata geçirdik.

 

ÇÖZÜM MASASI Nasıl İşliyor?

 

Çözüm Masasının işleyişinde tüm iletişim araçları etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Belediye hizmet binamızda oluşturulan Çözüm Masası aracılığı ile halkımızın müracaatları şu şekilde alınmaktadır;

 

Kişisel Başvuru;

 

Belediyemize şahsen gelerek müracaat eden vatandaşlarımız Çözüm Masası uzmanları tarafından karşılanmaktadır. Kişinin kişisel bilgileri ve müracaatın özeti sisteme kaydediliyor. Kaydedilen bu bilgi müracaat konusuna göre ilgili Belediye birimi tarafından görülüyor. İlgili birimin verdiği cevap sistemden de takip edilerek size müracaatınızın cevabı iletiliyor.

 

Telefon Aracılığı ile Başvuru;

 

239 44 66 numaralı telefonumuz mesai saatleri içerisinde aranabilmektedir. Arayan vatandaşlarımız  uzmanlarımız tarafından cevaplandırılmakta ve aynı şekilde sisteme kaydedilerek ilgili birimden cevap alınıp müracaat sahibine dönülmektedir.

 

İnternet Aracılığı ile Başvuru;

 

İnternet kullanıcıları müracaatını sisteme kaydedebilmekte ve sisteme kaydedilen bu müracaatlar Çözüm Masası ekibimiz tarafından takip edilerek çözüme kavuşturulmaktadır.

 

 Şikayet ve İstekleriniz İçin  

 

Çözüm Masası vatandaşlarımızın yönetime katılması ve yönetimi destekleyebilmesi için bilgi ve belgelere ulaşmasını kolaylaştırmakla birlikte vatandaşlarımızın bilgiye ulaşım haklarını kullanmasını da sağlamaktadır.

 

 Önceki Başvurularınız Takip Etmek İçin

">Çözüm Masası
Derince Kurumlar