İlçemizi Yarınlara Birlikte Taşıyoruz
06.12.2019
Pazarcılar'dan Başkan Aygün’e Teşekkür
06.12.2019
1071 Kongre Merkezi, Belediye Binası Oluyor
05.12.2019
Anasayfa > KURUMSAL > Müdürlükler > Evlendirme Memurluğu
   
  Evlendirme Memurluğu
   
 İbrahim Abdullah PATAN
   
   
Telefon : 0262 229 96 48
Dahili :
Fax :  
E-Posta : evlendirme@derince.bel.tr
Müdür e-posta :
   
     

* Günlük olarak müracaata gelen vatandaşların müracaatlarını almak

 

* Başka yerlerde evlenmek isteyen kişilere Evlenme İzin Belgesi düzenleyip evlenmeyi yapacak olan ilgili makamlara kişilerin kendilerine verilerek göndermek,


* Her hafta başı itibariyle evlenen çiftlerin adı soyadı ve adreslerini gösterir listeyi Halkla İlişkiler Müdürlüğüne göndermek,

 

* Her Pazartesi evlenen çiftlerin ilgili Nüfus Müdürlüklerine tescilini sağlamak üzere Mernis Evlenme Bildirimlerini Derince İlçe Nüfus Müdürlüğüne göndermek ve Evlenme Müracaat defterine kayıtlarını işlemek,

 
   
        

EVLİLİK BAŞVURUSUNDA BULUNACAKLAR İÇİN GEREKLİ BELGELER

 

 

1 –  Sağlık Raporu    (Aile Hekimliğinden)

2 –  3 Adet Fotoğraf

3 –  Uluslar Arası Aile Cüzdanı Ücreti    (Başvuru Esnasında Memurluğumuzca Tahsil Edilecektir)

 

 

 

NOTLAR:

1- 17 yaşını doldurmuş çiftler ailelerinin Noter onaylı muluvafakatnameleriyle,

16 yaşını doldurmuş çiftler ise Mahkeme kararıyla evlenebilirler.

2- Boşanmış veya eşi ölmüş bayanlar iddet müddeti kalkıncaya (300 gün) veya Mahkeme Kararıyla kaldırılıncaya kadar evlenemezler.

3- Yabancı evliliklerde Evlendirme Memurluğuna danışılarak gerekli belgeler hazırlanmalıdır.

 

Derince Belediyesi

Evlendirme Memurluğu

Tel: 0262 239 41 55

 



 
 
BAŞKAN DERİNCE KURUMSAL BİLGİ HİZMETLERİ PROJELER E-BELEDİYE İLETİŞİM
Özgeçmiş
Başkanın Mesajı
Başkana Mesaj
Muhtarlarımız
Tarihi
Nüfus
Vizyon
Misyon
Komisyonlar
Yönetim Şeması
Belediye Encümeni
Başkan Yardımcıları
Müdürlükler
Bilgi Edinme
Kent Rehberi
Başvuru Takip
Online Ödeme
Duyurular
Online İmar Durumu
Online Harita

 

Yerel Yönetimde şeffaflığın sağlanması, bireylerin yönetime ortak olması, Belediye – Vatandaş kaynaşmasının gerçekleşmesi için yöneten ve yönetilen arasındaki engelleri ortadan kaldırarak, siz vatandaşlarımızın sorunlarının en kolay şekilde yetkililere ulaştırılması, böylece sorunların çözümlenmesini hedefleyen yep yeni bir projeyi hayata geçirdik.

 

ÇÖZÜM MASASI Nasıl İşliyor?

 

Çözüm Masasının işleyişinde tüm iletişim araçları etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Belediye hizmet binamızda oluşturulan Çözüm Masası aracılığı ile halkımızın müracaatları şu şekilde alınmaktadır;

 

Kişisel Başvuru;

 

Belediyemize şahsen gelerek müracaat eden vatandaşlarımız Çözüm Masası uzmanları tarafından karşılanmaktadır. Kişinin kişisel bilgileri ve müracaatın özeti sisteme kaydediliyor. Kaydedilen bu bilgi müracaat konusuna göre ilgili Belediye birimi tarafından görülüyor. İlgili birimin verdiği cevap sistemden de takip edilerek size müracaatınızın cevabı iletiliyor.

 

Telefon Aracılığı ile Başvuru;

 

239 44 66 numaralı telefonumuz mesai saatleri içerisinde aranabilmektedir. Arayan vatandaşlarımız  uzmanlarımız tarafından cevaplandırılmakta ve aynı şekilde sisteme kaydedilerek ilgili birimden cevap alınıp müracaat sahibine dönülmektedir.

 

İnternet Aracılığı ile Başvuru;

 

İnternet kullanıcıları müracaatını sisteme kaydedebilmekte ve sisteme kaydedilen bu müracaatlar Çözüm Masası ekibimiz tarafından takip edilerek çözüme kavuşturulmaktadır.

 

 Şikayet ve İstekleriniz İçin  

 

Çözüm Masası vatandaşlarımızın yönetime katılması ve yönetimi destekleyebilmesi için bilgi ve belgelere ulaşmasını kolaylaştırmakla birlikte vatandaşlarımızın bilgiye ulaşım haklarını kullanmasını da sağlamaktadır.

 

 Önceki Başvurularınız Takip Etmek İçin

">Çözüm Masası
Derince Kurumlar