Esnaflarımızın Görüşü Bizim İçin Önemli
27.11.2019
Dumlupınar Gençlik Merkezi'nin Temeli Atıldı
27.11.2019
Derince’de Gençlik ve Sosyal Medya Konuşuldu
26.11.2019
Anasayfa > KURUMSAL > Müdürlükler > Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
   
  Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
   
 Lokman KARAASLAN
   
   
Telefon : 0262 239 40 15
Dahili : 220
Fax :  
E-Posta : basinyayin@derince.bel.tr
Müdür e-posta : karaaslan@derince.bel.tr
   
     
GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
BİRİNCİ BÖLÜM Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar
Amaç MADDE 1 – (1) Bu yönetmeliğin amacı, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nün kuruluş, görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını düzenlemektir.
Kapsam MADDE 2 – (1) Bu Yönetmelik, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ndeki personelin görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını kapsar.
Dayanak MADDE 3 – (1) Derince Belediye Meclisinin 03/05/2007 tarih ve 11 sayılı kararı ile kurulmuş olan Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne ait bu yönetmelik; 5359 sayılı Belediye Kanunu, 5216 sayılı Büyükşehir Kanunu ve ilgili mevzuat hükümlerine istinaden hazırlanmıştır.
Tanımlar MADDE 4 - (1) Bu yönetmelikte geçen: a) Belediye : Derince Belediyesi’ni, b) Başkanlık : Derince Belediye Başkanlığı’nı, c)Büyükşehir : Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ni, d)Müdürlük : Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nü, e)Müdür : Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü’nü f)Yönetmelik : Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliğini ifade eder. >> DEVAMI..
 
   
        




 
 
BAŞKAN DERİNCE KURUMSAL BİLGİ HİZMETLERİ PROJELER E-BELEDİYE İLETİŞİM
Özgeçmiş
Başkanın Mesajı
Başkana Mesaj
Muhtarlarımız
Tarihi
Nüfus
Vizyon
Misyon
Komisyonlar
Yönetim Şeması
Belediye Encümeni
Başkan Yardımcıları
Müdürlükler
Bilgi Edinme
Kent Rehberi
Başvuru Takip
Online Ödeme
Duyurular
Online İmar Durumu
Online Harita

 

Yerel Yönetimde şeffaflığın sağlanması, bireylerin yönetime ortak olması, Belediye – Vatandaş kaynaşmasının gerçekleşmesi için yöneten ve yönetilen arasındaki engelleri ortadan kaldırarak, siz vatandaşlarımızın sorunlarının en kolay şekilde yetkililere ulaştırılması, böylece sorunların çözümlenmesini hedefleyen yep yeni bir projeyi hayata geçirdik.

 

ÇÖZÜM MASASI Nasıl İşliyor?

 

Çözüm Masasının işleyişinde tüm iletişim araçları etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Belediye hizmet binamızda oluşturulan Çözüm Masası aracılığı ile halkımızın müracaatları şu şekilde alınmaktadır;

 

Kişisel Başvuru;

 

Belediyemize şahsen gelerek müracaat eden vatandaşlarımız Çözüm Masası uzmanları tarafından karşılanmaktadır. Kişinin kişisel bilgileri ve müracaatın özeti sisteme kaydediliyor. Kaydedilen bu bilgi müracaat konusuna göre ilgili Belediye birimi tarafından görülüyor. İlgili birimin verdiği cevap sistemden de takip edilerek size müracaatınızın cevabı iletiliyor.

 

Telefon Aracılığı ile Başvuru;

 

239 44 66 numaralı telefonumuz mesai saatleri içerisinde aranabilmektedir. Arayan vatandaşlarımız  uzmanlarımız tarafından cevaplandırılmakta ve aynı şekilde sisteme kaydedilerek ilgili birimden cevap alınıp müracaat sahibine dönülmektedir.

 

İnternet Aracılığı ile Başvuru;

 

İnternet kullanıcıları müracaatını sisteme kaydedebilmekte ve sisteme kaydedilen bu müracaatlar Çözüm Masası ekibimiz tarafından takip edilerek çözüme kavuşturulmaktadır.

 

 Şikayet ve İstekleriniz İçin  

 

Çözüm Masası vatandaşlarımızın yönetime katılması ve yönetimi destekleyebilmesi için bilgi ve belgelere ulaşmasını kolaylaştırmakla birlikte vatandaşlarımızın bilgiye ulaşım haklarını kullanmasını da sağlamaktadır.

 

 Önceki Başvurularınız Takip Etmek İçin

">Çözüm Masası
Derince Kurumlar