Başkan Aygün Gençlerin Coşkusuna Ortak Oldu
20.01.2020
Çınarlıdere’de Sabah Yürüyüşü
20.01.2020
Yenikent Merkez Camii’nde Buluştular
20.01.2020
Anasayfa > KURUMSAL > Müdürlükler
       
   
  • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
  •    
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  •    
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  •    
  • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
  •    
  • Etüt Proje Müdürlüğü
  •    
  • Evlendirme Memurluğu
  •    
  • Fen İşleri Müdürlüğü
  •    
  • Gelir Birimi
  •    
  • Hukuk İşleri Müdürlüğü
  •    
  • İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
  •    
  • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
  •    
  • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  •    
  • Mali Hizmetler Müdürlüğü
  •    
  • Mezarlıklar Birimi
  •    
  • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
  •    
  • Özel Kalem Müdürlüğü
  •    
  • Park ve Bahçeler Müdürlüğü
  •    
  • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
  •    
  • Teftiş Kurulu Müdürlüğü
  •    
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü
  •    
  • Tesisler Müdürlüğü
  •    
  • Yapı Kontrol Müdürlüğü
  •    
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
  •    
  • Zabıta Müdürlüğü
  •  
    BAŞKAN DERİNCE KURUMSAL BİLGİ HİZMETLERİ PROJELER E-BELEDİYE İLETİŞİM
    Özgeçmiş
    Başkanın Mesajı
    Başkana Mesaj
    Muhtarlarımız
    Tarihi
    Nüfus
    Vizyon
    Misyon
    Komisyonlar
    Yönetim Şeması
    Belediye Encümeni
    Başkan Yardımcıları
    Müdürlükler
    Bilgi Edinme
    Kent Rehberi
    Başvuru Takip
    Online Ödeme
    Duyurular
    Online İmar Durumu
    Online Harita

     

    Yerel Yönetimde şeffaflığın sağlanması, bireylerin yönetime ortak olması, Belediye – Vatandaş kaynaşmasının gerçekleşmesi için yöneten ve yönetilen arasındaki engelleri ortadan kaldırarak, siz vatandaşlarımızın sorunlarının en kolay şekilde yetkililere ulaştırılması, böylece sorunların çözümlenmesini hedefleyen yep yeni bir projeyi hayata geçirdik.

     

    ÇÖZÜM MASASI Nasıl İşliyor?

     

    Çözüm Masasının işleyişinde tüm iletişim araçları etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Belediye hizmet binamızda oluşturulan Çözüm Masası aracılığı ile halkımızın müracaatları şu şekilde alınmaktadır;

     

    Kişisel Başvuru;

     

    Belediyemize şahsen gelerek müracaat eden vatandaşlarımız Çözüm Masası uzmanları tarafından karşılanmaktadır. Kişinin kişisel bilgileri ve müracaatın özeti sisteme kaydediliyor. Kaydedilen bu bilgi müracaat konusuna göre ilgili Belediye birimi tarafından görülüyor. İlgili birimin verdiği cevap sistemden de takip edilerek size müracaatınızın cevabı iletiliyor.

     

    Telefon Aracılığı ile Başvuru;

     

    239 44 66 numaralı telefonumuz mesai saatleri içerisinde aranabilmektedir. Arayan vatandaşlarımız  uzmanlarımız tarafından cevaplandırılmakta ve aynı şekilde sisteme kaydedilerek ilgili birimden cevap alınıp müracaat sahibine dönülmektedir.

     

    İnternet Aracılığı ile Başvuru;

     

    İnternet kullanıcıları müracaatını sisteme kaydedebilmekte ve sisteme kaydedilen bu müracaatlar Çözüm Masası ekibimiz tarafından takip edilerek çözüme kavuşturulmaktadır.

     

     Şikayet ve İstekleriniz İçin  

     

    Çözüm Masası vatandaşlarımızın yönetime katılması ve yönetimi destekleyebilmesi için bilgi ve belgelere ulaşmasını kolaylaştırmakla birlikte vatandaşlarımızın bilgiye ulaşım haklarını kullanmasını da sağlamaktadır.

     

     Önceki Başvurularınız Takip Etmek İçin

    ">Çözüm Masası
    Derince Kurumlar